Agencja Marketingowa Rooster Agency

Promowanie
lokalnej firmy

Rozwiń skrzydła swojego lokalnego biznesu w Internecie.

 



image
image
lokalpromo

Chcesz rozkręcić lokalny biznes?

Jesteś usługodawcą działającym w danym regionie? A może prowadzisz firmę i chcesz rozpromować swoje  produkty w konkretnej lokalizacji? Jeśli chociaż raz odpowiedziałaś/eś twierdząco na zadane wyżej pytania, to mamy dla Ciebie ciekawe rozwiązanie, które pozwoli Ci na rozpromowanie twojego biznesu.

PROMOCJA LOKALNYCH FIRM – ROOSTER AGENCY

Jak promujemy lokalne biznesy?

image

Przygotowanie strategii marketingowej

Nasze działania rozpoczynamy od poznania twoich oczekiwań i założonych celów biznesowych. Następnie ustalamy plan działania i metody, które pozwolą nam na wypromowanie twojej firmy na lokalnym rynku. Dzięki przyjętej strategii działamy konsekwentnie, efektywnie i bez narażania Cię na zbędne koszty.

Analiza lokalnej konkurencji

Komunikacja z lokalną społecznością w dużej mierze odbywa się poza Internetem, dlatego badając twoją konkurencję analizujemy nie tylko jej działania online, ale także wykorzystywane przez nią metody tradycyjnego marketingu.  Na bazie zdobytych informacji doskonalimy działania w kanałach, które u Ciebie funkcjonują lepiej niż w przypadku rywali, a także sprawdzamy te niewykorzystywane, w których drzemie ukryty potencjał.

image
image

Stworzenie i optymalizacja wizytówki Google oraz Bing

Zastanawiasz się jak bezpłatnie możesz promować lokalny biznes? Poświęć chwilę na założenie wizytówki w Google oraz Bing. To działanie nie tylko zapewni Ci obecność na mapach tych wyszukiwarek, ale także ułatwi potencjalnym klientom kontakt z twoją firmą i umożliwi prezentację Twojego biznesu. Regularnie aktualizowane i dobrze pozycjonowane wizytówki Google i Bing często zajmują na mapkach najwyższe pozycje na konkretne frazy związane z daną branżą. Poświęcając czas, jesteś w stanie bezkosztowo wypromować swój lokalny biznes. Nie masz na to czasu, ani głowy? Daj znać – my zrobimy to za Ciebie!

Stworzenie strony internetowej lokalnego biznesu

Naszym skromnym zdaniem każdy lokalnie działający biznes powinien mieć swoją stronę internetową.  W zależności od tego, co się na niej umieści pełni ona różne funkcje – w najprostszej formie może być to wizytówka, dzięki której zyskasz większą wiarygodność i ułatwisz klientom kontakt z twoją firmą. Stworzenie rozbudowanej i właściwie zoptymalizowanej strony internetowej to rozsądna inwestycja, dzięki której rozpromujesz swoją markę, dotrzesz do nowych klientów i zwiększysz sprzedaż. Prawda, że warto?

image
image

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne nieznacznie różni się od zwykłego SEO. W obu przypadkach, na początku dokonujemy kompleksowego przeglądu twojej oferty i możliwości rynkowych, a także przeprowadzamy audyt SEO, aby ocenić mocne i słabe strony twojego biznesu online. Przygotowujemy analizę słów kluczowych, z tą różnicą, że w przypadku pozycjonowania lokalnego skupiamy się na frazach uwzględniających nazwę konkretnej lokalizacji lub regionu. Kolejnym krokiem jest stworzenie strategii pozycjonowania lokalnego, która pozwoli na realizację założonych celów. Zgodnie z przyjętą strategią optymalizujemy treści na stronie, jednocześnie pamiętając o słowach kluczowych. Przeprowadzamy również szereg prac związanych z usprawnieniem aspektów technicznych, aby poprawić widoczność Twojej strony w wyszukiwarce. Dalsze działania skupiamy już na nieustannej optymalizacji twojej witryny i rozwoju obecnych na niej treści. Ach! Prawie byśmy zapomnieli - pozycjonowanie na frazy uwzględniające nazwy regionu lub miasta zdecydowanie szybciej przynosi efekty. 🙂

Komunikacja w mediach społecznościowych

Prowadzenie social mediów to podstawa w budowaniu relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Korzystając z tego kanału komunikacji, nie tylko możesz informować ich o nowościach, zmianach, czy okazjach, ale także masz szansę na pozyskanie opinii i poznanie reakcji na to co masz do zaoferowania.

image
image

Reklama lokalna w Google Ads, Facebook Ads i na Instagramie

Czy wiesz, że reklamy możesz kierować do wybranej grupy osób z konkretnej lokalizacji lub danego regionu? Optymalizując reklamy pod lokalny biznes, nie przepalasz budżetu na osoby spoza lokalizacji, która Cię interesuje i  zyskujesz zainteresowanie tych, którzy szukają w okolicy tego, co oferujesz.

image
image
image

Chcesz promować swój lokalny biznes?