Promowanie
lokalnej firmy
Rozwiń skrzydła swojego lokalnego biznesu w Internecie.
Chcesz rozkręcić lokalny biznes?
Jesteś usługodawcą działającym w danym regionie? A może prowadzisz firmę i chcesz rozpromować swoje produkty w konkretnej lokalizacji? Jeśli chociaż raz odpowiedziałaś/eś twierdząco na zadane wyżej pytania, to mamy dla Ciebie ciekawe rozwiązanie, które pozwoli Ci na rozpromowanie twojego biznesu.
Jak promujemy lokalne biznesy?
Przygotowanie strategii marketingowej
Nasze działania rozpoczynamy od poznania twoich oczekiwań i założonych celów biznesowych. Następnie ustalamy plan działania i metody, które pozwolą nam na wypromowanie twojej firmy na lokalnym rynku. Dzięki przyjętej strategii działamy konsekwentnie, efektywnie i bez narażania Cię na zbędne koszty.
Analiza lokalnej konkurencji
Komunikacja z lokalną społecznością w dużej mierze odbywa się poza Internetem, dlatego badając twoją konkurencję analizujemy nie tylko jej działania online, ale także wykorzystywane przez nią metody tradycyjnego marketingu. Na bazie zdobytych informacji doskonalimy działania w kanałach, które u Ciebie funkcjonują lepiej niż w przypadku rywali, a także sprawdzamy te niewykorzystywane, w których drzemie ukryty potencjał.
Stworzenie i optymalizacja wizytówki Google oraz Bing
Zastanawiasz się jak bezpłatnie możesz promować lokalny biznes? Poświęć chwilę na założenie wizytówki w Google oraz Bing. To działanie nie tylko zapewni Ci obecność na mapach tych wyszukiwarek, ale także ułatwi potencjalnym klientom kontakt z twoją firmą i umożliwi prezentację Twojego biznesu. Regularnie aktualizowane i dobrze pozycjonowane wizytówki Google i Bing często zajmują na mapkach najwyższe pozycje na konkretne frazy związane z daną branżą. Poświęcając czas, jesteś w stanie bezkosztowo wypromować swój lokalny biznes. Nie masz na to czasu, ani głowy? Daj znać – my zrobimy to za Ciebie!
Stworzenie strony internetowej lokalnego biznesu
Naszym skromnym zdaniem każdy lokalnie działający biznes powinien mieć swoją stronę internetową. W zależności od tego, co się na niej umieści pełni ona różne funkcje – w najprostszej formie może być to wizytówka, dzięki której zyskasz większą wiarygodność i ułatwisz klientom kontakt z twoją firmą. Stworzenie rozbudowanej i właściwie zoptymalizowanej strony internetowej to rozsądna inwestycja, dzięki której rozpromujesz swoją markę, dotrzesz do nowych klientów i zwiększysz sprzedaż. Prawda, że warto?
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne nieznacznie różni się od zwykłego SEO. W obu przypadkach, na początku dokonujemy kompleksowego przeglądu twojej oferty i możliwości rynkowych, a także przeprowadzamy audyt SEO, aby ocenić mocne i słabe strony twojego biznesu online. Przygotowujemy analizę słów kluczowych, z tą różnicą, że w przypadku pozycjonowania lokalnego skupiamy się na frazach uwzględniających nazwę konkretnej lokalizacji lub regionu. Kolejnym krokiem jest stworzenie strategii pozycjonowania lokalnego, która pozwoli na realizację założonych celów. Zgodnie z przyjętą strategią optymalizujemy treści na stronie, jednocześnie pamiętając o słowach kluczowych. Przeprowadzamy również szereg prac związanych z usprawnieniem aspektów technicznych, aby poprawić widoczność Twojej strony w wyszukiwarce. Dalsze działania skupiamy już na nieustannej optymalizacji twojej witryny i rozwoju obecnych na niej treści. Ach! Prawie byśmy zapomnieli - pozycjonowanie na frazy uwzględniające nazwy regionu lub miasta zdecydowanie szybciej przynosi efekty. 🙂
Komunikacja w mediach społecznościowych
Prowadzenie social mediów to podstawa w budowaniu relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Korzystając z tego kanału komunikacji, nie tylko możesz informować ich o nowościach, zmianach, czy okazjach, ale także masz szansę na pozyskanie opinii i poznanie reakcji na to co masz do zaoferowania.
Reklama lokalna w Google Ads, Facebook Ads i na Instagramie
Czy wiesz, że reklamy możesz kierować do wybranej grupy osób z konkretnej lokalizacji lub danego regionu? Optymalizując reklamy pod lokalny biznes, nie przepalasz budżetu na osoby spoza lokalizacji, która Cię interesuje i zyskujesz zainteresowanie tych, którzy szukają w okolicy tego, co oferujesz.